Thursday, October 2, 2008

21, mitte väga palju

Maaleht on nüüd 21-aastane. Ma olen pisut vanem (küll mitte nii vana, kui see lustakas mees pildil), aga ka juba kolmandat korda Maalehes tööl. Miks, sõber, küsite minult. Ma ei tea. Ühel hetkel ma tüdinen sellest kord nädalas ilmumisest, võibolla mitte väga noorest kollektiivist ja aruteludest teemal "kes siis ikkagi on meie lugeja". Siis ma lähen Äripäeva või Postimehesse, mõtlen seal elu üle pisut järele ja tulen jällegi tagasi.
Kui ma tagasi olen, tundub kord nädalas just paraja ilmumistempona, kaaslased just parajas vanuses ning lugeja on endiselt truuks jäänud.
Kõik see muidugi ei tähenda, et ma ühel hetkel taas ütlen "Ma nüüd lähen!" ning tõttan meie kolla-rohelisest maailmast siniste kauguste poole. Et siis...
Mis siis ikka. Palju õnne, Maaleht. Olla 21 ja olla elus polegi nii paha kooslus.

No comments: