Friday, January 17, 2014

Mõni lühike habras hetk peale minevikku

Kord oli ma ka väike. Kui nüüd seda rohkem kui sadat kilo peeglist vaatan, muidugi ei usu, aga vanad fotod tõestavad vastupidist.  Et ma olin väike kõhn poiss. Ning palju luulelisema välimusega kui praegu.
Võibolla on asi selles, et olen kogu luule, mis mus lapsena peidus oli, nüüdseks välja luuletanud. Et praegu on vaid kest, milles kunagi pesitses selle pisikese poisi hing.
Aga no mis teha, teist elu pole mulle antud. Pealegi olen julenud suurt osa mu elust ka õnnelikuks lugeda.
Et ema ja isa kuuluvad veel kaugemasse minevikku kui mina, ütlen, et ema Valve, neiuna Elm, sündis 4. oktoobril 1931 Virumaal, tulevase Kiviõli (ja suure tuhamäe) lähedal Uuemõisa külas. Tema ema oli Emilie-Vilhelmine ning isa Harald Elm.
Minu isa Kalev sündis 13. aprillil 1924 Virumaal Urtja külas. Tema vanemad olid Liina-Johanna ning August Oll.
Mu vanemad abiellusid 24. juulil 1954, minu sündi tuli neil oodata veel mõni kuu vähem kui kümme aastat.  

No comments: