Friday, February 20, 2009

Noppija Andrus

"Olen õigel ajal heas vormis," vastas maailmameister Andrus Veerpalu pressikonverentsil küsimusele, mis on tema suurvõistluste edu saladuseks. "Valmistun kindlaks võistluseks, muud jõuproovid on vaid ettevalmistus selleks."
Veerpalu tunnistas, et on maailma karikavõistluste etappe võtnud pisut kergemalt, raskema treeningu pealt. "Kergemalt olen treenimist võtnud vaid viimasel nädalal," sõnas ta. "Minu eesmärk oli MM ja selleks olen ma ka vormis."
Maailmameister lausus, et ilm ei olnud tema jaoks kõige meeldivam, siiski tegi ta viimasel minutil õige otsuse, valides määrimata suusad. Hea sõnaga tuletas Veerpalu meelde ka hooldemehi. Küsimusele, kuidas ta suutis lõpuks kohalikust mehest Lukaš Bauerist mööduda, vastas eestlane, et alustas võistlust väikese varuga, jättes selle viimase ringi tarvis. Ta tunnistas ka võistkonnakaaslase Jaak Mae osa oma edukas sõidus. "Tema aitas mind ja mina teda," sõnas Veerpalu.
Võitja möönis ka, et tal on pisut kahju teiseks jäänud Lukaš Bauerist, kuid väitis, et kõik sportlased tahavad võita ning tema pole selles suhtes erand. Pealegi oli võitlus kõva, enne Baueri finišit ei saanud eestlane oma võidus kindel olla.
Eesti ajakirjanike küsimustele vastates ütles Veerpalu, et see oli tema elu üks raskemaid sõite ja ta andis endast kõik. "Lume peal oli parast mõnus pikali olla, midagi muud ma enam ei tahtnud," lausus ta. Tulevikuplaanidest kõneldes tunnistas olümpiavõitja ja maailmameister, et ilmselt on see tema viimane MM, aga olümpiavõistluse tunnet tahaks ta veel tunda. Aga see on tema jaoks ka viimane tärmin.

No comments: