Monday, November 24, 2008

Ma olen liikumistreener

Mulle ei meeldi valetada, aga nüüd tuleb seda teha. Nimelt pean ma teile ütlema, et olen liikumistreener. Tahate kuulda midagi kepikõnnist? Aga palun! Tooge õiged kepid (0,68 korda teie keha pikkus), sättige need kätte ja hakake astuma.
Nii, astute? Ja, üks-ja, kaks-ja. Ärge kätt küünarnukist liiga kõverdage, hoidke seda nürinurgas! Ah, et nii on nüri? Tehke siis midagi teravamat! Jooske!
Ei, mitte nii. Põlv ikka ette, ärge lohistage jalgu nagu suusataja! Et Veerpalu on ka suusataja? Mis siis, temal pole vaja rasvu põletada, temal on vaja kulla järele põletada. Kuigi, jah, ea poolest võiks ta tegeleda pigem terviseliikumisega. Selle liikumisega, mis tervisele ei hakka.
Nüüd ajasite küll pulsi liialt kõrgeks, näete ise, kui punane näost olete! Ei ole peeglit? Siis lugege pulssi. See võiks kõva trenni puhul olla 200 miinus vanus, aga üldiselt, keskealised, lohistage 125ga distants läbi. Siis ei võta liialt läbi. Muidu lähete oma energiavarude kallale, aga see on sama hea, kui juba suvel sügavkülmast moosi sööma hakata. Et jõululauale ostame juba poest. Energiat aga poest ei müüda. Energiajooki küll. Paned lonksu ja muudkui põrutad.
Nii lihtne see ka nüüd pole. Energiajook aitab kehast vabastada seda energiat, mis teil olemas on. Kui teil pole, on see sama hea, kui ratasteta autole gaasi anda. Möirgab küll, aga edasi ei lähe.
Nii on lood siis, kui oled liikumistreener. Tulge trenni. Ootan teid kell 18 pimeda metsa serval. Kasutage helkurit!

No comments: