Thursday, December 3, 2009

Sõpradega Kuressaare linnuses

28. novembril kell kaks astusin üles Kuressaare linnuse keldrikorruse näitusesaalis rippuva Eesti raamatuillustraatorite grupinäituse “Talverõõm ja jõuluvalgus” keskel. Kutsus mind Saaremaa Muuseum, täpsemalt Raul Salumäe seepärast, et väljapaneku hulgas on näha pildikesi ja luuleridu ka minu “Hea tuju kuju”st.
Ütlesin saarlastele sissejuhatavas teates nii: "Olen käinud Koguvas ja Kudjapel, olen jalutanud Vilsandil ja Vahasel, olen kõndinud Karjal, Kaarmas ja Kihelkonnal, olen põiganud Pöidesse ja Pihtlasse. Olen näinud Valjala maalinna ja Maasilinna laeva. "Nüüd on mul rõõm näga teid, kes te minu pisut lüürilisi ja pisut kargeid luuletusi kuulama tulete."
Tulijaid eriti palju polnud. Kahjuks. Aga parajasti niipalju oli, et polnud piinlik ette astuda ja oma ridu lugeda. Aitäh kõigile, kes tulid! Aitäh muusikutele, kes pärastlõuna mõnusaks ja meeldejäävaks muutsid!
Pildi, milles mu ärevus väga hästi kajastub, tegi mu sõber Tõnu Sepp.

No comments: