Wednesday, May 18, 2011

Nii näeb välja emotsionaalne nädal. Esmaspäev

Esmaspäev. Intervjuu haridus- ja teadusminister Jaak Aaviksooga. Kuna mul pole aimugi, et minister kavatseb mind vastustega isiklikult kostitada, olen riides nagu vana kraaka. Särtsakas noortepoest ostetud T-särk, lontis teksad, lubatust pikemate varrukatega kampsun. Ja soeng ka nagu ta on.
Mõtlesin siis vähemalt soenguga tegeleda. Läksin kella kolmeks juuksuri juurde, seal oli järjekord. Ootasin. 20 minutit enne nelja, kui järjekorda olin jäänud veel ainult mina, tõusin ja lahkusin. Järjekord sai sellega otsa.
Minister möödus minust fuajees asjalikult. Loomulikult ei tundnud ta ära inimest, kes pidanuks olema soliidse Maalehe soliidne ajakirjanik, aga…
Aaviksoo oli siiski väga viisakas. Rääkisime sellest, et pigem vähem, aga paremini. Ja et ülikoolidel on voli ise otsustada.
Vihjasin vaikselt, et näe, ma kah kuue samba vahelt omal ajal läbi käinud. Tema ei vihjanud. Jah, eks ma teadsin seda isegi. See ongi ministri ja ajakirjaniku vahe.

No comments: