Saturday, February 26, 2011

Hiilige vargsi auto juurde!

Ilmad olid külmad, mis? Värisesite? Mina värisesin ka. Külmast ehk isegi niivõrd mitte, küll aga kahtlusest, kas hommikul auto ikka läheb käima või ei. Mul on diiselmootoriga auto ja aku sellel neli aastat vana. Mitte lootusetu juhtum, muidugi, aga teadupärast olen ma üsna suur pabistaja.
Ühel poolkülmal pühapäeval auto juba näitas oma võimu. 13 miinuskraadiga hakkas ta nagu servast käima minema ja alles siis vedasid need servmised silindrid ülejäänud plaginal kaasa.
Järgmisel hommikul kasutasin hoopis teist taktikat. Hiilisin salamisi auto lähedale, hüppasin rooli, lubasin kollase spiraali kujutisel vaevalt kustuda ning keerasin süütevõtme lõpuni.
Auto, kes oli terve öö nagu talveunes konutanud, ei taibanudki nagu vastu hakata ja käivitus kuulekalt.
Edaspidi olegi temaga niiviisi ümber käinud. Mitte et ma oma sõiduriistast lugu ei peaks. Aga milleks anda meile võimalus puigelda, kui me seda tegelikult ei vaja?

No comments: